خرید کفی طبی سفارشی از بهترین مراکز ارتوپدی

آیا به دنبال کفی طبی سفارشی برای کفش خود هستید؟ برای تهیه کفی طبی به چه ویژگی‌هایی باید توجه کرد؟ نحوه خرید کفی طبی سفارشی چگونه است؟ پوشیدن کفش های طبی در حفظ سلامت بدن نقش مهمی را ایفا می کنند، اما در کنار یک کفش خوب، استفاده از کفی های طبی برای پاهای شما معجزه خواهند کرد. گاهی اوقات با وجود تهیه کفش طبی و خوب، همچنان پاها احساس راحتی نداشته و با دردهایی مواجه اند که در این صورت می توان یک قدم جلوتر رفت و کفی طبی را تهیه کرد. به افرادی که در طول روز مدت زیادی را سر پا هستند یا مسیر طولانی را پیاده طی می کنند، استفاده از کفی های طبی توصیه می شود. اگر شما نیز قصد تهیه بهترین کفی طبی را دارید، ما را در این متن از کاویان طب همراهی نمایید.

مرکز تخصصی خرید کفی طبی کاویان کلینیک با بیش از 10 سال سابقه در زمینه ساخت انواع اعضاء مصنوعی و کمک حرکتی همراه شما عزیزان خواهد بود. برای مشاوره رایگان با شماره 91008881 -021 در ارتباط باشید. با ما در ارتباط باشید

اسکن کف پا برای ساخت کفی طبی

انتخاب بهترین کفی طبی برای پا

اگر در هنگام ایستادن، دویدن یا ورزش، در پاهای خود احساس درد و خشکی می کنید، استفاده از کفی های طبی گزینه مناسبی برای شما می باشد. کفی های طبی پاهای شما را در وضعیتی خنثی و متعادل قرار داده و به تنظیم فشارهای وارده بر پا کمک می کنند. همچنین شوک های وارد شده به پا هنگام راه رفتن توسط این کفی ها جذب شده و در استفاده طولانی مدت، مشکلات پا برطرف خواهند شد. امروزه کفی های طبی به صورت آماده برای انواع بیماری های پا در اندازه های مختلف تولید شده و در بازار قابل خریداری می باشند، اما در صورتی که با مشکلات و بیماری های پا مواجه شده اید، بهتر است با مراجعه به مراکز ارتوپدی و تحت نظر پزشک متخصص، کفی طبی را به صورت سفارشی تهیه کنید. این نوع کفی های سفارشی، مختص پای شما طراحی می شوند و دقیقا منطبق با پای شما و بر اساس نیاز شما هستند. به این ترتیب باید پای شما توسط متخصص معاینه شود و به کمک اسکن سه بعدی و اطلاعات به دست آمده، بهترین کفی طبی ساخته شود. کفی های طبی انواع مختلفی دارند که در زیر به ذکر آن ها خواهیم پرداخت.

انواع کفی های طبی

کفی های طبی را می توان از نظر جنس به 3 دسته کفی های نرم، کفی های نیمه سخت و کفی های سخت تقسیم بندی کرد. این پدهای مخصوص که در داخل کفش قرار داده می شوند، از موادی نظیر فوم، پلاستیک، فلز، چرم و … ساخته می شوند.

  • کفی نرم: این نوع کفی ها معمولا ضد ضربه بوده و به افزایش تعادل کمک می کنند و فشار روی نقاط مختلف پا را کاهش می دهند. استفاده از این کفی های طبی به افرادی با بد شکلی پا نظیر پای ضربدری و پرانتزی، بیماران مبتلا به آرتروز و دیابت توصیه می شود. ساخت این کفی ها با استفاده از قالب پا بوده و پوشش دهنده کل کف پا از پاشنه تا انگشتان می باشد.
  • کفی نیمه سخت: نوع دیگری از کفی های طبی، کفی های نیمه سخت هستند که در حین راه رفتن و ورزش، تعادل شما را حفظ خواهند کرد. در این کفی ها لایه های نرم به کار برده شده است که توسط موادی سخت تر مستحکم شده اند.
  • کفی سخت: کاربرد کفی های سخت بیشتر برای کفش های مجلسی و راه رفتن می باشد تا عملکرد فرد کنترل شود. در ساخت کفی های سخت از مواد مستحکمی نظیر فیبر کربن یا پلاستیک استفاده شده و توسط قالب پا طراحی و ساخته می شوند. این کفی ها با کنترل حرکت دو مفصل اصلی کف پا که در زیر مفصل قوزک پا قرار گرفته اند، قوس کف پا را بهبود بخشیده و از درد در اندام های ران، کمر و پا پیشگیری می کنند.
اسکن کف پا

انتخاب نوع کفی های ذکر شده بر اساس نوع مشکل پای شما و وضعیت پا می باشد. کفی های طبی را می توان در دسته بندی دیگری از نظر کاربرد قرار داد که عبارتند از:

  • کفی طبی پیاده روی: در هنگام پیاده روی طولانی مدت، به قسمت هایی از پا فشار وارد می شود که یک کفی طبی مناسب، این فشار ها ر ا کاهش خواهد داد. همچنین استفاده از این کفی طبی از دردهای زانو و کمر جلوگیری می کند.
  • کفی طبی ورزشی: عدم استفاده از کفش و کفی طبی مناسب در طول ورزش، منجر به آسیب های جبران ناپذیری در پای شما خواهد شد. بنابراین با قرار دادن کفی طبی در کفش خود از آسیب ها و ضربات احتمالی وارد شده به پا در حین پریدن و دویدن محافظت کنید.
  • کفی طبی برای رفع خستگی پا: طراحی برخی از کفی ها به گونه ای است که خستگی و فشار ناشی از فعالیت های طولانی مدت در روز را کاهش داده و گاها برطرف می کند.
  • کفی طبی ماساژور: کفی های طبی ماساژور به رفع خستگی پا کمک می کنند و یک وسیله مناسب در درمان بیماری های پا می باشند.

در صورتی که قصد تهیه هر یک از کفی های ذکر شده را دارید با مراجعه به بهترین مراکز فروش کفی طبی سفارشی که در ادامه خواهیم گفت، خریدی مطمئن را تجربه کنید.

کفی های طبی به درمان چه بیماری هایی کمک می کنند؟

با وجود این که همه افراد می توانند کفی های طبی را تهیه و استفاده کنند و به حفظ سلامت پای خود کمک نمایند، اما استفاده از کفی های طبی در برخی از بیماری های پا ضروری بوده و پزشک پس از معاینه و به جهت تکمیل فرآیند درمان، تهیه آن ها را توصیه می کند. در زیر به ذکر این بیماری ها پرداخته ایم:

  1. صافی کف پا: صافی کف پا عارضه ای است که به هنگام ایستادن، کف پا کاملا در تماس با زمین قرار دارد و سبب بروز درد در پا، کمر و مچ خواهد شد که با استفاده از کفی های مخصوص کف پای صاف، می توان وضعیت پا را بهبود بخشید و از پا محافظت و پشتیبانی کرد.
  2. خارپاشنه: دلیل ایجاد خارپاشنه، فشارهای وارد آمده به پاشنه پا و نهایتا رشد یک استخوان در قسمت پاشنه می باشد که با التهاب و درد همراه است. استفاده از کفی طبی مخصوص خارپاشنه این عوارض را کاهش خواهد داد.
  3. آرتروز پا: آرتریت روماتوئید عوارض متعددی از جمله صدمه به استخوان ها و مفاصل، ایجاد ناراحتی در پاها و افزایش احتمال پیچ خوردن پاها را به همراه دارد که کفی های طبی به کاهش این عوارض کمک خواهند کرد.
  4. میخچه و پینه پا: در برخی از افراد روی انگشت بزرگ پا، برجستگی های دردناکی ایجاد می شود که با استفاده از کفی های طبی مخصوص، می توان فشار روی انگشتان را کاهش داد و از بروز پینه و میخچه ممانعت کرد.
  5. کمر درد: عواملی نظیر وجود قوس رو به داخل پا و قرار گیری پا در وضعیت نامناسب، احتمال بروز کمر درد را افزایش می دهند که کفی های طبی با اصلاح وضعیت پا، شدت درد و عوارض ناشی از آن ها را کاهش خواهند داد.
  1. بورسیت: در صورتی که در قسمت انگشتان و پاشنه پا دچار بورسیت شدید، با استفاده از کفی های طبی می توان درد و ناراحتی های ناشی از التهاب بورسیت را کاهش داد.
  2. دیابت: افرادی که با نوروپاتی دیابتی مواجه اند و حس  بخشی از پاهای خود را از دست داده اند، می توانند با استفاده از کفی طبی دیابتی از فشار اضافی و استرس در عضلات پا بکاهند تا زخم در پای بیمار ایجاد نشود.
  3. قوس بیش از حد در کف پا: قوس زیاد در کف پا منجر به خار پاشنه، درد زانو و شین اسلیپنت خواهد شد که کفی های طبی نقش موثری در بهبود و کاهش این عارضه دارند.
  4. انگشت چکشی: یکی دیگر از مشکلات پا انگشت چکشی می باشد که درد، ناهنجاری و خم شدن انگشت پا را به همراه دارد. کفی های طبی از کف پا محافظت و پشتیبانی کرده و همین امر سبب کاهش پیشرفت بیماری خواهد شد.
  5. پای پرانتزی: پرانتزی بودن پا یکی از مشکلاتی است که با تغییر فرم پا منجر به ایجاد درد در پا و زانو و ایجاد فشار به پا و … شده که با استفاده از کفی های طبی، می توان این علائم را کاهش داد و به بهبود وضعیت پا کمک کرد.
  6. بیماری در پای کودکان: برخی از کودکان در بدو تولد دارای ساختار پای نامتناسب نظیر صافی کف پا هستند که با استفاده از کفی ارتوپدی کودکان می توان ساختار پا را اصلاح نمود.
  7. صدمات و آسیب در پا: افرادی که به هر دلیلی دچار آسیب در ناحیه پا شده اند، جهت بهبود روند درمان، می توانند کفی های طبی را مورد استفاده قرار دهند. بنابراین در صورتی که به بیماری های پا و حتی کمر مواجه اید، با تهیه بهترین کفی طبی از مراکز ارتوپدی به صورت سفارشی روند درمان پای خود را بهبود بخشید و از پاهای خود محافظت کنید.

مزایا و معایب کفی طبی سفارشی

کفی های طبی ساخته شده به صورت سفارشی مزایای بیشماری دارند. نخستین مزیت این کفی ها نسبت به سایر کفی ها، اندازه دقیق آن نسبت به پای فرد به دلیل سفارشی سازی آن می باشد. از طرفی این امر امکان ساخت کفی با بهترین متریال و دوام بالا را فراهم می کند که موجب به حداقل رساندن ناراحتی ها و دردهای پای بیمار خواهد شد. از آن جایی که اثر مثبت کفی طبی بر درمان دردهای انگشتان پا تا کمر به اثبات رسیده است، می توان با آسودگی خاطر از آن ها استفاده نمود و تاثیر گذاری کفی های طبی بر روند درمان را مشاهده کرد. از دیگر مزایای کفی های طبی، کاهش درد در پای ورزشکاران را می توان نام برد تا به راحتی به رقابت و تمرین بپردازند. با وجود مزایای بسیاری که این کفی های طبی سفارشی در درمان بیماری های مختلف پا دارند، قیمت بالای آن ها نسبت به کفی های آماده در بازار یک نقطه ضعف محسوب می شود. اگر چه با وجود مزایای بیشمار آن، می توان این نقطه ضعف را نادیده گرفت. کلینیک کاویان طب که یکی از بهترین مراکز فروش کفی طبی سفارشی می باشد، ارائه دهنده انواع کفی های طبی با قیمت های مناسب و دوام بالا می باشد. اگر به سلامت پاهای خود اهمیت می دهید و به دنبال بهترین کفی طبی هستید، می توانید از کارشناسان ما در کلینیک کاویان طب کمک بگیرید و کفی متناسب با پای خود را تهیه نمایید.

مرکز تخصصی خرید کفی طبی کاویان کلینیک با بیش از 10 سال سابقه در زمینه ساخت انواع اعضاء مصنوعی و کمک حرکتی همراه شما عزیزان خواهد بود. برای مشاوره رایگان با شماره 91008881 -021 در ارتباط باشید. با ما در ارتباط باشید

نتیجه نهایی

اگر با درد در ناحیه پا دست و پنجه نرم می کنید، با تهیه یک کفی مناسب وضعیت پای خود، دردهای پا را بهبود بخشیده و از راه رفتن با کفی های طبی لذت ببرید. البته توجه کنید که در هنگام تهیه کفی های طبی سفارشی، باید به بهترین مراکز فروش کفی طبی سفارشی مراجعه کنید تا متخصین این مراکز، بهترین کفی طبی برای درمان بیماریتان را طراحی و تولید کنند. یکی از این کلینیک ها، مجموعه تخصصی ارتوز و  پروز کاویان می باشد که از پیشگامان ساخت کفش و کفی طبی با پیشرفته ترین تجهیزات محسوب می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر، می توانید از مشاوره رایگان این کلینیک بهره مند شوید.

مرکز تخصصی خرید کفی طبی کاویان کلینیک با بیش از 10 سال سابقه در زمینه ساخت انواع اعضاء مصنوعی و کمک حرکتی همراه شما عزیزان خواهد بود. برای مشاوره رایگان با شماره 91008881 -021 در ارتباط باشید. با ما در ارتباط باشید

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *