خرید دمپایی طبی سفارشی از بهترین مراکز ارتوپدی

آیا می دانید استفاده از دمپایی های طبی بسیاری از علائم بیماری پای شما را تسکین می دهد؟ بهترین مرکز فروش دمپایی طبی سفارشی کجاست؟ اگر شما هم دنبال خرید دمپایی طبی سفارشی هستید با ما همراه باشید تا با دمپایی های طبی و مزایای آن ها آشنا شوید. افرادی که به سلامت پاهایشان اهمیت می دهند و همچنین برخی از افراد که دچار بیماری هایی نظیر کمر درد و پا درد هستند، به جای استفاده از دمپایی و صندل های معمولی، در طول سال و در موقعیت های متفاوت از دمپایی های طبی استفاده می کنند، چرا که این دمپایی ها علاوه بر تسکین درد آن ها، وزن کمی داشته و موجب راحتی پاها در هنگام پوشیدن می شود. امروزه با استقبالی که افراد از این دمپایی ها می کنند، مراکز متعددی اقذام به تولید دمپایی های طبی با کیفیت بالا و طرح های متنوع کرده اند. در این میان شاید به هنگام خرید این دمپایی های طبی با سوالاتی نظیر بهترین دمپایی طبی چه ویژگی هایی دارد یا دمپایی طبی را از کدام مرکز فروش تهیه کنیم، مواجه شوید. بنابراین با ما در ادامه همراه باشید تا تمامی ابهامات ذهنتان در زمینه خرید دمپایی طبی را برطرف کنیم.

مجموعه تخصصی ارتوز و پروتز کاویان کلینیک با بیش از 10 سال سابقه در زمینه ساخت انواع اعضاء مصنوعی و کمک حرکتی همراه شما عزیزان خواهد بود. برای مشاوره رایگان با شماره 91008881 -021 در ارتباط باشید. با ما در ارتباط باشید

بهترین دمپایی طبی

در هنگام انتخاب دمپایی طبی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

پیش از هر چیز بهتر است که با دمپایی و صندل طبی آشنا شوید. دمپایی های طبی سلامت پاها را حفظ کرده و به جهت محافظت از پایداری ساختار پا ساخته می شوند. همچنین استفاده از این نوع دمپایی ها از ایجاد آسیب های مختلف در پا جلوگیری می کند. خوشبختانه امروزه بسیاری از افراد سلامت پاهای خود را در الویت قرار داده و کمتر به سمت کفش ها و دمپایی های غیر استاندارد و نا مناسب می روند. البته لازم به ذکر است که دمپایی های طبی علاوه بر حفاظت از پا، ظاهر مناسب و زیبایی دارند. توصیه متخصصین به افرادی که با مشکلات پا دسته و پنجه نرم می کنند، این است که دمپایی های طبی نامناسب را مورد استفاده قرار ندهند، زیرا هوای گرم، موجب تعریق در این صندل ها شده و عوارض بسیاری را به همراه دارد. در ادامه به ذکر نکاتی خواهیم پرداخت تا در هنگام خرید این صندل ها، آن ها را مد نظر قرار دهید و بهترین دمپایی طبی را خریداری نمایید.

  1. شکل و ساختار پا: شکل و ساختار پا نیز مانند سایر خصوصیات در هر فرد متفاوت بوده که به هنگام خرید صندل طبی، خصوصا به صورت اینترنتی باید به آن توجه کرد. در برخی افراد قوس کف پا کم بوده و یا پا صاف می باشد که باید صندل هایی مطابق با قوس پا و در جهت درمان آن سفارش داده شود.
  2. اندازه و سایز پا: حتی اگر بهترین دمپایی طبی را تهیه کنید، در صورت تنگ بودن دمپایی، فشار زیادی به پا وارد خواهد شد و یا بر عکس آن اگر دمپایی بیش از حد بزرگ باشد و پا به طور مدام درون دمپایی تکان بخورد، ممکن است به اندازه یک دمپایی غیر طبی برای پا آسیب زا باشد و عوارض متعددی را به همراه داشته باشد. بنابراین به هنگام خرید، اندازه پایتان را به طور دقیق ذکر کنید.
  3. کیفیت زیره دمپایی: یکی از مهم ترین نکاتی که باید در خرید دمپایی طبی به آن توجه کنید، دارا بودن زیره منعطف و با کیفیت می باشد. در نتیجه پیش از خرید از سالم بودن کفی دمپایی و انعطاف مناسب آن اطمینان کفی را حاصل نمایید.
  4. لژ و ارتفاع دمپایی: در صورتی که ارتفاع دمپایی بیش از 4 یا 5 سانتی متر باشد، احتمال آسیب دیدن ستون مهره ها و زانو وجود دارد. بنابراین به هنگام خرید این صندل ها باید به متناسب بودن لژ آن توجه نمود و توجه اصلی را بر روی سلامتی و راحتی پا گذاشت.
  5. آجدار بودن زیره دمپایی: راه ر فتن بر روی سطوحی نظیر سنگ و سرامیک های لیز و صیقلی، احتمال لیز خوردن شما را افزایش می دهد. بنابراین سعی کنید دمپایی هایی را انتخاب کنید که دارای زیره آجدار هستند و احتمال زمین خوردن شما را کاهش می دهند.
  6. قیمت دمپایی: شاید شما هم با دیدن قیمت ارزان برخی دمپایی های طبی وسوسه شوید، اما باید بدانید که در انتخاب دمپایی طبی با کیفیت باید به برند ارائه دهنده دمپایی و معتبر بودن مرکز خرید توجه نمایید.
  7. حمایت از قوس کف پا: یکی از مشکلات پا که برخی افراد با آن مواجه اند، افتادگی قوس کف پا یا صافی کف پا می باشد که همواره مراکز ارتوپدی در تلاش برای طراحی کفش و دمپایی های طبی برای این دسته از افراد هستند تا پا درد ناشی از این مشکل را برطرف نمایند. بنابراین در صورت داشتن صافی کف پا، حتما دمپایی های طبی تولید شده برای کاهش عوارض آن را تهیه کنید.
  8. داشتن رویه انعطاف پذیر: برخی از صندل ها رویه سفتی داشته که باعث ناراحتی در کف پا خواهند شد، اما در طراحی و ساخت دمپایی های طبی، مواد قابل انعطاف برای رویه صندل به کار می رود تا علاوه بر راحتی بیشتر پاها، صندل با قالب پای شما همخوانی داشته باشد. افرادی که به انگشت چکشی پاشنه پا دچار هستند، با استفاده از این دمپایی ها احساس راحتی بیشتری خواهند داشت.

اگر قصد خرید بهترین دمپایی طبی را دارید، می توانید به کلینیک کاویان طب مراجعه کنید. در این کلینیک تمامی موارد ذکر شده در بالا را جهت طراحی و تولید صندل های طبی خود مد نظر قرار داده و کفش و دمپایی طبی با کیفیتی را به صورت سفارشی و مطابق با معیارهای شما تولید می کنند. https://kavianclinic.com/%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%DA%A9%D9%81%DB%8C-%D8%B7%D8%A8%DB%8C/

استفاده از دمپایی های طبی به چه کسانی توصیه می شود؟ 

دمپایی های طبی به گونه ای طراحی می شوند که برای همه افراد در صورت تمایل قابل استفاده باشند، اما استفاده از آن ها برای برخی از افراد با آسیب دیدگی در ناحیه پا و بیماری پا ضروری بوده و عدم استفاده از آن ها، سلامتیشان را به خطر می اندازد. این دسته افراد در گروه های زیر قرار می گیرند:

  • در افرادی که جراحی پا انجام داده اند، باید پس از عمل و تا به دست آوردن بهبودی کامل، این دمپایی های طبی را مورد استفاده قرار دهند. البته استفاده از دمپایی های طبی برای این دسته از افراد به جهت جلوگیری از واردن شدن آسیب به پا، حتی پس از بهبودی نیز توصیه می شود.
  • بیمارانی که دچار پارگی بافت های استخوان پاشنه و انگشتان پا و همچنین کشیدگی بیش از حد در بافت های پا شده اند که به آن بیماری پلانتار فاسیا گفته می شود، نیازمند استفاده از دمپایی های طبی می باشند تا از التهاب و درد در ناحیه پا جلوگیری شود.
  • استفاده از دمپایی طبی جهت اصلاح فرم پا در افراد دچار افتادگی قوس پا ضروری می باشد.
  • آسیب انگشت چکشی منجر به درد در هنگام راه رفتن خواهد شد که دمپایی های طبی به کاهش این درد در بیمار کمک خواهند کرد.
  • دمپایی طبی مخصوص خار پاشنه، استفاده از دمپایی های طبی برای کاهش درد ناشی از خار پاشنه مناسب می باشد.
  • از صندل های طبی به منظور کاهش دردهای عضلانی و مفصلی در بیماران مبتلا به آرتروز استفاده می شود.
  • با تهیه دمپایی طبی می توان به بهبود گردش خون در پای بیماران دیابتی کمک کرد.
  • افرادی با درد در ناحیه ستون فقرات یا کمر، می توانند به کمک صندل های طبی تا حدی این دردها را کاهش دهند.

https://kavianclinic.com/%d8%b5%d9%86%d8%af%d9%84-%d9%88-%d8%af%d9%85%d9%be%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%b7%d8%a8%db%8c/

دمپایی طبی چه فوایدی دارد؟

بسیاری از افراد تصور می کنند که تنها تفاوت صندل های طبی با سایر صندل ها، لایه زیری و کفی می باشد، اما این تصور کاملا اشتباه بوده و تفاوت آن ها در مواردی نظیر نرم تر بودن کفی صندل و تناسب فرم دمپایی طبی با فرم طبیعی پا است. استفاده از این کفی ها فواید بسیاری دارد که در زیر آن ها را اردئه داده ایم:

  1. کاهش دهنده التهاب و درد پا: یکی از مهم ترین فواید این دمپایی های طبی، کمک به کاهش دردهای پا می باشد. طراحی این صندل ها به گونه ای است که قوس کف پا را در بر گرفته و از وارد آمدن فشار بیش از حد به پاشنه جلوگیری می کند که این موارد موجب کاهش آسیب ها، درد و التهابات پا خواهد شد. این ویژگی به درمان درد افراد دچار خار پاشنه پا کمک شایانی خواهد کرد.
  2. کمک به حفظ سلامت عمومی پا: استفاده از دمپایی طبی نه تنها برای بیماران بلکه برای همه افراد در هر سنی توصیه می شود. افراد با تهیه این دمپایی ها، فرم طبیعی کف پا را حفظ کرده و در نتیجه به سلامت عمومی پا کمک خواهند کرد.
  3. تنظیم کننده گردش خون: دمپایی های طبی فشار وارده بر کف پا را تنظیم کرده و کمک کننده به تنظیم گردش خون می باشند. به دلیل این که پایین ترین قسمت بدن پا بوده و حمل کننده حجم بالایی از خون می باشد، گردش خون به صورت صحیح به ویژه در افراد دیابتی از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا گردش خون نامناسب در این بیماران، موجب مشکلات جدی برای آن ها خواهد شد.
  4. التیام دهنده دردهای مرتبط با کف پا: برخی از نقاط بدن مانند کمر، ستون فقرات و ساق پا، با کف پا مرتبط بوده و ممکن است با تنظیم فشار کف پا، بتوان دردهای این عضوها را التیام داد. همچنین فشارهای وارد شده به کف پا، به طور مستقیم بر ستون فقرات اثر خواهد گذاشت و منجر به درد در این ناحیه می شود. بنابراین با استفاده از دمپایی های طبی می توان از بروز این دردها جلوگیری کرد و یا در صورت وجود درد آن ها را کاهش داد.

https://kavianclinic.com/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d8%b5%d9%86%d8%af%d9%84-%d8%b7%d8%a8%db%8c-%da%a9%d9%88%d8%af%da%a9%d8%a7%d9%86/

دمپایی طبی

بهترین مرکز فروش دمپایی طبی سفارشی

قیمت دمپایی طبی چقدر است؟ دمپایی طبی اصلی متناسب با شرایط پا را نمی توان به راحتی در هر فروشگاهی یافت، بلکه باید در صورت لزوم به پزشک مراجعه کرده و متناسب با آسیب موجود در پا و فرم پا، بهترین دمپایی طبی را به مراکز معتبر و با سابقه سفارش داد. در کلینیک کاویان طب که یکی از بهترین مراکز فروش دمپایی طبی سفارشی می باشد، می توانید بهترین دمپایی طبی مورد نیاز خود را تهیه کنید. این کلینیک یکی از پیشگامان ساخت دمپایی و کفش های طبی با به روز ترین تکنولوژی ها می باشد.
https://kavianclinic.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%b5%d9%86%d8%af%d9%84-%d8%b7%d8%a8%db%8c-%d9%85%d8%b1%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%88-%d9%be%d8%b3%d8%b1%d8%a7%d9%86%d9%87/

نتیجه نهایی

هدف از نگارش این مطلب، آشنایی شما با بهترین دمپایی طبی و مزایای آن بود تا با تهیه این دمپایی های طبی علاوه بر حفظ سلامتی پاها، به درمان بیماری های موجود در پا کمک کنید. شما می توانید دمپایی مورد نیاز خود را به کلینیک کاویان طب که یکی از بهترین مراکز فروش دمپایی طبی سفارشی می باشد، سفارش دهید. https://kavianclinic.com/%d9%85%d8%b1%da%a9%d8%b2-%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d9%88%d9%be%d8%af%db%8c/

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *