خرید کفش طبی سفارشی از بهترین مراکز ارتوپدی

آیا به هنگام پیاده روی از درد در ناحیه پا رنج می برید؟ بهترین راه حل برای شما خرید کفش طبی سفارشی با کیفیت می باشد. در ادامه مطلب ما را همراهی کنید تا علاوه بر ویژگی های بهترین کفش های طبی با نحوه خرید کفش ارتوپدی آشنا شوید. افرادی که دچار مشکلات مزمن پا هستند با سرمایه گذاری روی یک جفت کفش طبی، می توانند به درمان دردهای پا و راحتی هر چه بیشتر پا کمک نمایند. کفش های ارتوپدی با پشتیبانی از پاشنه پا، قوس، طرفین و انگشتان پا از بروز درد در پای همه افراد جلوگیری می کنند. در گذشته این کفش ها تنها در طرح های محدود ارائه می شد، اما امروزه امکان سفارش کفش های طبی زیبا و متنوع از بهترین مراکز فروش کفش طبی سفارشی وجود دارد. برای آشنایی با این مراکز و تهیه بهترین کفش طبی با ما تا انتهای متن همراهی کنید.

مرکز تخصصی ساخت کفش طبی کاویان کلینیک با بیش از 10 سال سابقه در زمینه ساخت انواع اعضاء مصنوعی و کمک حرکتی همراه شما عزیزان خواهد بود. برای مشاوره رایگان با شماره 91008881 -021 در ارتباط باشید. جهت ردیابی مشکلات ارتوپدی، گزینش بهترین راه درمان، اسکن کف پا و سفارش و ساخت انواع کفی طبی با ما در ارتباط باشید.

اسکن کف پا برای ساخت کفی طبی

مزایای استفاده از کفش های طبی

پوشیدن کفش های طبی به هنگام ورزش و پیاده روی، بر سلامت کل بدن اثر گذاشته و فواید بسیاری را به همراه دارد. افرادی که دچار درد در نواحی لگن، کمر و ساق پا هستند باید به موقع اقدام به درمان و اصلاح مشکلات پای خود کنند تا از آسیب به سایر نقاط بدن پیشگیری نمایند. یکی از موثرترین روش های درمان بیماری های ذکر شده، پوشیدن کفش های طبی می باشد. استفاده از این کفش ها علاوه بر حفاظت از قوس کف پا، کاهش دهنده برخی لک های موجود در پا می باشد. در این بخش به ذکر مزایای پوشیدن کفش های طبی خواهیم پرداخت:

  • پشتیبانی و محافظت از پا: در صورت عدم محافظت و حمایت از پا، احتمال آسیب دیدن پا در برابر  عموامل مختلف وجود دارد. بیماری هایی نظیر صافی و ورم کف پا در صورت عدم درمان موجب بی تحرکی در فرد شده و تا زمانی که درمان نشود، روز به روز بدتر خواهد شد. خوشبختانه امروزه با استفاده از کفش های طبی، از بروز دردهای ذکر شده پیشگیری می شود. پوشیدن کفش های طبی علاوه بر پشتیبانی کافی از قوس و انگشتان پا، به عنوان یک ضربه گیر عالی عمل می کنند.
  • افزایش جریان خون پا: کفش های طبی افزایش دهنده جریان خون در پاها می باشند که در صورت استفاده از آن ها، جریان خون در بدن به خوبی گردش پیدا کرده و به کاهش تورم و مشکلات پا کمک می کنند. بنابراین استفاده از این کفش ها، به ویژه در افراد دیابتی توصیه می شود.
  • تحرک بهتر: مشکلات و درد در پا بسیاری از توانایی های فرد را محدود کرده و منجر به ایجاد محدودیت هایی در زندگی فرد و نحوه حرکت خواهد شد. کفش های طبی سفارشی با داشتن ویژگی هایی نظیر جادار بودن، خاصیت ضربه گیری و پشتیبانی از پا، به بازیابی حرکات از دست رفته کمک می کنند. این دسته از کفش ها آزادی و راحتی بیشتری را نسبت به کفش های معمولی به فرد می دهند.
  • انطباق صحیح: صافی کف، آسیب در قوس و عدم انطباق پا در صورت نادیده گرفتن و درمان نکردن، بدتر شده و نهایتا منجر به جراحی پا خواهد شد. طراحی کفش های ارتوپدی به گونه ای است که پاها را در موقعیت صحیح و موثر قرار داده و عدم انطباق پا را به مرور ترمیم خواهد کرد. هر قدمی که با این کفش های طبی بر می دارید، علاوه بر احساس راحتی، شما را یک گام به سمت رفع مشکل خود نزدیک می کند. می توان این کفش های طبی را پیشگیری کننده و نگهدارنده پا نیز نامید.
  • کاهش درد پا: بسیاری از افراد با مشکلات پا دسته و پنجه نرم می کنند و همین درد و ناراحتی در پا، محدود کننده توانایی راه رفتن فرد و انجام فعالیت های روزانه می باشد. پوشیدن کفش های طبی علاوه بر پشتیبانی از ساختار و عملکرد پا، از ایجاد فشار به پا جلوگیری کرده و درد و ناراحتی در این ناحیه را کاهش و تسکین می دهد.

امروزه می توانید کفش های طبی را در سبک های مختلف و برای موقعیت های متفاوت تهیه کنید و از مزایای آن در تمامی مراحل زندگی بهره مند شوید. اگر برای پیاده روی یا محل کار خود به این کفش ها نیاز دارید، کلینیک کاویان طب که یکی از بهترین مراکز فروش کفش طبی سفارشی است، بهترین کفش طبی مناسب با نیاز شما را طراحی و تولید خواهد کرد.

بهترین کفش طبی

انتخاب بهترین کفش طبی

با افزایش سن و شروع فرآیند پیری، اکثر افراد در ناحیه پا با دردهایی مواجه می شوند که استفاده از کفش طبی برای آن ها الزامی می باشد. با این وجود استفاده از کفش های طبی را نمی توان تنها به سالمندان محدود کرد، زیرا احتمال مواجه شدن افراد با مکانیک پای ضعیف در هر سنی وجود دارد، بنابراین پوشیدن این کفش ها به همه افراد به جهت حفظ سلامتی و پیشگیری از بیماری های مرتبط با پا توصیه می شود. شایان به ذکر است که کفش های طبی دیگر ظاهر ناخوشایند با رنگ های یکنواخت سال های گذشته ر ا نداشته و گزینه های شکیل و زیبایی متناسب با همه سنین قابل ساخت و طراحی می باشد. اگر در تهیه کفش های طبی شک دارید، می توانید به متخصصین در مراکز ارتوپدی مراجعه کنید تا پس از ارزیابی وضعیت پای شما، بهترین کفش طبی برای شما تجویز شود. متخصصین در این زمینه پاهای شما را با دقت اندازه گیری کرده و نسبت به وضعیت پای شما، نوع کفش طبی را مشخص خواهند کرد. توجه به این نکته ضروری است که هر نوع کفش طبی موجود در بازار تضمین کننده کیفیت بالا و درمان دردهای شما نمی باشد، بلکه باید کفش مورد نیاز شما به صورت سفارشی در بهترین مراکز فروش کفش طبی سفارشی، طراحی و ساخته شود. در ادامه نکاتی را ذکر خواهیم کرد تا با توجه به آن، بهترین کفش طبی را تهیه نمایید:

  • پیش از هر اقدامی به هنگام خرید کفش طبی، پاهای خود را به طور دقیق اندازه بگیرید، زیرا سایز پاهایتان ممکن است با گذشت زمان تغییر کرده باشد. همچنین معمولا یکی از پاها کمی بزرگ تر پای دیگر بوده که باید کفش متناسب با سایز بزرگ تر را تهیه کنید.
  • اندازه پاها در ساعات مختلف روز به خصوص در هوای گرم افزایش می باید. بنابراین توصیه می شود سایز پای خود را بعد از ظهر اندازه گیری کنید.
  • هنگام امتحان کردن کفش طبی، جوراب به همراه داشته باشید تا کفش مناسب پای خود را تهیه کنید و پس از خرید کفش با مشکل مواجه نشوید.
  • با کفش طبی مورد نظر راه بروید و از راحتی پاهایتان اطمینان لازم را حاصل نمایید. با چرخاندن انگشتان پا از وجود فضای کافی برای انگشتان مطمئن شوید.
  • عرض کفش را حتما مد نظر قرار دهید، زیرا این تفکر که کفش تنگ پس از پوشیدن جا باز می کند اشتباه بوده و پاهای شما را تحت فشار قرار خواهد داد.
  • کفی کفش در کفش های طبی از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین جهت سعی کنید کفشی را انتخاب کنید که از پای شما در برابر ضربه و اشیا تیز حمایت و محافظت کند. بنابراین کفش را بر روی یک سطح سخت و همچنین فرش امتحان نمایید.
  • در هنگام خرید کفش های طبی کیفیت را مد نظر قرار دهید نه قیمت، زیرا کفش های طبی با کیفیت و با دوام بالا قطعا قیمت بیشتری خواهند داشت.

انواع کفش های طبی

برخی از کفش های طبی به جهت درمان بیماری و ناهنجاری های پا طراحی و تولید می شوند. استفاده از این کفش ها در این بیماران علاوه بر کاهش درد آن ها، سایر نواحی بدن از جمله کمر، ران و قوزک را بهبود می بخشند. در همین راستا انواع مختلفی از کفش های طبی وجود دارند که در دسته بندی های مختلف قرار می گیرند که یکی از این دسته بندی ها شامل کفش های راحتی و کفش هایی با پاشنه تقویت شده می باشد که در زیر به شرح آن ها خواهیم پرداخت:

  • کفش طبی راحتی: این دست از کفش های طبی به افرادی توصیه می شود که در کفش های معمولی و غیر طبی فشار زیادی را در ناحیه پنجه پا متحمل می شوند. تنگ بودن کفش ها و ایجاد فشار به پا در کفش های معمولی و غیر طبی منجر به چکشی شدن انگشت پا، ایجاد پینه و تاول می شود که کفش های طبی از بروز این آسیب ها پیشگیری خواهند کرد.
  • کفش طبی با پاشنه تقویت شده: به طور معمول این کفش ها برای افراد سالمندی که در راه رفتن مشکل دارند و احتمال زمین خوردن در آن ها زیاد است تجویز می شود. استفاده از کفش های طبی با پاشنه تقویت شده در این افراد، علاوه بر اصلاح وضعیت بدن، تعادل را افزایش داده و خطر زمین خوردن را کاهش می دهد. در صورتی که با این مشکلات مواجه اید، کفش های طبی را تهیه کنید و ایمنی پاها به هنگام راه رفتن را بالا ببرید.
اسکن کف پا

کفش های ارتوپدی (طبی) را همچنین در دسته بندی زیر می توان قرار داد:

  • کفش طبی Reverse last: هدف از طراحی این کفش پنجه برعکس، بهبود وضعیت پای بیماران کلاب فوت و متاتارسوس ادداکتوس می باشد. این کفش ها دارای دیواره های سخت در ناحیه انگشت می باشند.
  • کفش طبی Straight last: از این کفش در مراحل انتهایی درمان بیماری متاتارسوس ادداکتوس و کلاب فوت استفاده می شود و جایگزین کفش پنجه برعکس می باشد.
  • کفش طبی Heel off loading: در طراحی این نوع کفش، پاشنه بالاتر از ناحیه قدام پا قرار گرفته و در هنگام راه رفتن با این کفش، پاشنه در تماس با زمین نبوده و موجب انتقال فشار وزن از ناحیه قدام به زمین می شود.
  • کفش طبی Fore foot off loading: در این نوع کفش نیز ناحیه قدام پا بالاتر قرار گرفته و در حین راه رفتن تماسی با زمین ندارد. کاربرد این نوع کفش در بیماری هایی نظیر شکستگی استخوان قدام پا، متاتارسالژیای شدید و جراحی قدام پا می باشد.
  • کفش طبی Diabetic: این دسته از کفش ها دارای ویژگی هایی نظیر سبک بودن، دیواره های نرم و بدون برجستگی و راحتی در پوشیدن و درآوردن می باشد.

کفش طبی سفارشی

بهترین کفش طبی را از کجا تهیه کنیم: 

بسیاری از افراد در صورت داشتن قصد خرید برای کفش های طبی، به سراغ فروشگاه های موجود می روند، در حالی که هر فرد خصوصیات متفاوتی در پا داشته و باید از کفش های طبی سفارشی استفاده کنند. بنابراین برای خرید کفش های طبی باید به مراکز ارتوپدی مراجعه کرد تا متخصصین این کلینیک پس از ارزیابی وضعیت پای شما، بهترین کفش طبی را طراحی و تولید کنند. مجموعه تخصصی ارتوز و پروز کاویان طب یکی از بهترین مراکز فروش کفش طبی می باشد که با به کارگیری به روزترین تکنولوژی ها، کفش طبی با کیفیت را متناسب با پای شما تولید می کند. برای سفارش کفش طبی از کلینیک کاویان طب با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نوشته یافت نشد!

نتیجه نهایی

استفاده از کفش های طبی به هنگام تمرینات ورزشی، پیاده روی و دویدن، موجب محافظت از پا و حفظ سلامت عمومی کل بدن شما می شود. همچنین پوشیدن کفش های طبی بسیاری از بیماری های پا را بهبود می بخشد. در صورتی که به سلامت پاهایتان اهمیت می دهید، می توانید پس از مراجعه به کلینیک کاویان طب که یکی از بهترین مراکز فروش کفش طبی سفارشی است، بهترین کفش طبی را تهیه کنید.

مرکز تخصصی ساخت کفش طبی کاویان کلینیک با بیش از 10 سال سابقه در زمینه ساخت انواع اعضاء مصنوعی و کمک حرکتی همراه شما عزیزان خواهد بود. برای مشاوره رایگان با شماره 91008881 -021 در ارتباط باشید. جهت ردیابی مشکلات ارتوپدی، گزینش بهترین راه درمان، اسکن کف پا و سفارش و ساخت انواع کفی طبی با ما در ارتباط باشید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *