بهترین پروتز پا در ایران

بسیاری از افرادی که دچار قطع پا از ناحیه بالا یا زیر زانو می شوند می توانند با بهره وری از قابلیت های پروتز پا، به عنوان جایگزینی برای اندام از دست رفته، به روند معمول زندگی خود برگردند. ما در اینجا قصد داریم بهترین پروتز پا در ایران را به شما معرفی کنیم. مناسب ترین پروتز پا، موردی است که براساس شرایط و نیازهای شخصی بیمار، طراحی و ساخته شود و با کیفیت بالای خود تضمین کننده راحتی و بهبود عملکرد بیمار باشد.

مرکز تخصصی پروتز پا کاویان کلینیک با بیش از 10 سال سابقه در زمینه ساخت انواع اعضاء مصنوعی و کمک حرکتی همراه شما عزیزان خواهد بود. برای مشاوره رایگان با شماره 91008881 -021 در ارتباط باشید.
با ما در ارتباط باشید

ویدیو معرفی پروتز پا و پای مصنوعی و محاسبه قیمت پروتز پا

نحوه شناخت بهترین پروتز پا در ایران

انتخاب پای مصنوعی متناسب با نیازها و اهداف شخصی، کاری پیچیده است که باید توسط متخصص این زمینه انجام شود. فرد متخصص به لطف تحصیلات، تجربه و دانش بیومکانیکی خود، موردی را انتخاب می کند که به شما در بهتر انجام دادن فعالیت های روزانه و رفع نیازها کمک کند و به بهترین وجه، نتیجه مناسب را برای شما رقم بزند. شناخت اصول پروتز پا، یک روش کمک به شما برای پیدا کردن بهترین مرکز ارائه خدمات پروتز پا خواهد بود.

جنس پروتز پا و مواد سازنده پای مصنوعی را سطح فعالیت فرد تعیین می کند. چوب، پلاستیک و فوم معمولاً برای افراد با سطح فعالیت پایین تر انتخاب می شود. پاهای فیبر کربن سبک، نیازهای عملکردی افراد فعال را برآورده می کنند، زیرا آنها برای جذب ضربه و بازده انرژی ساخته شده اند. همچنین پاهای مصنوعی برای تقلید از پای انسان، در سطح فعالیت خاصی طراحی می شوند. برای افراد با فعالیت کم، پای مصنوعی به منظور ایجاد ثبات و تعادل خواهد بود. برای کسانی که فعالیت بیشتری دارند، یک پای مصنوعی باید بتواند عمل راه رفتن را مانند پای طبیعی تقلید کند.

مناسب ترین پروتز پا در ایران

برخی از پاهای مصنوعی با عملکرد تقلید از مچ پا، طراحی می شوند و حرکت در چندین جهت را فراهم می کنند. قابلیت چند محوری، این امکان را به پا می دهد تا با حرکت در همه جهات، به راحتی با سطوح مختلف سازگار شود. این نوع حرکت برای راه رفتن راحت و مطمئن در زمین ناهموار لازم است تا پا بتواند از پس عبور از موانع برآید. جدا از تمام معیارهای انتخاب فنی، هنگام انتخاب پای مصنوعی، باید نیازهای شخصی، وضعیت زندگی و اهداف فرد، مانند تمایل به شرکت در فعالیت های ورزشی یا توانایی عبور از مسیرهای دشوار، در نظر گرفته شود. این موارد از اهمیت زیادی برخوردار هستند، چرا که پای مصنوعی باید مانند عضوی از بدن قابل استفاده باشد.

بهترین مرکز پروتز پا در ایران

بهترین پروتز پا در ایران چه ویژگی هایی دارد

یک پروتز پای مناسب، برای هر فرد دارای ویژگی های متفاوتی است که با توجه به انتظارات شخص تعیین می گردد. برخی از فعالیت هایی که ممکن است دریافت کننده خواهان انجام آن ها باشد عبارتست از:

  • راه رفتن یا دویدن
  • شرکت در ورزش هایی مانند اسکی، شنا یا دوچرخه سواری
  • انجام کار، بازی یا فعالیت های دیگر
  • انجام فعالیت روزانه
بهترین پروتز پا در ایران

میزان قطع عضو نیز بر روی مواردی که باید هنگام انتخاب پای مصنوعی در نظر گرفته شود تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، قطع عضو بالا یا پایین زانو، بدلیل عملکرد خاص زانو، شرایط متفاوتی را برای پروتز پا به وجود می آورند. ویژگی های تعیین کننده قیمت پروتز پا نیز گزینه هایی تعیین کننده در انتخاب بهترین پروتز متناسب با فرد می باشند. این ویژگی ها شامل، جنس مواد به کار رفته، محل قطع شدگی و میزان نیاز به پروتز، سن و وزن بیمار، مدل زانوی مورد نیاز و … خواهد بود.

در نظر بگیرید که نمی توان یک روش یا یک مورد را به عنوان راه حل برای همه افراد ارائه داد. یک پروتز پا مناسب، بر اساس ارزیابی طیف وسیعی از متغیرهایی که بر نحوه زندگی و انتظارات فرد تأثیر دارند انتخاب می شود. در وهله اول هدف بیمار باید یافتن تأمین کننده ای باشد که به طور دقیق و گسترده، تمامی شرایط جسمانی و زندگی او را در نظر بگیرد و با توجه به آن ها بهترین گزینه ها را ارائه دهد. تجربه و رویکرد مناسب می تواند تفاوت های چشمگیری را ایجاد کند. به خصوص در پروتزهایی که قرار است سالهای زیادی دوام داشته باشند.

بهترین متخصص پروتز پا

بهترین پروتز پا ایران را از کجا می توانیم تهیه کنیم؟

با طیف گسترده ای از مدل های پای مصنوعی ارائه شده در مجموعه تخصصی ارتوز و پروتز کاویان کلینیک می توانید مطمئن باشید که موردی متناسب با نیازهای شخصی خود را دریافت خواهید کرد. کل نمونه کارهای این مجموعه تخصصی، با در نظر گرفتن اصول اولیه، نیازهای دریافت کننده و با لوازم پروتز پای با کیفیت ساخته خواهند شد.

مرکز تخصصی کاویان با 10 سال سابقه در زمینه ساخت انواع اعضاء مصنوعی و کمک حرکتی، این اطمینان را به شما می دهد که پروتزی متناسب با نیازهای شخصی خود داشته باشید. هر جزئیات درون یک پای مصنوعی می تواند در زندگی روزمره شما تغییر ایجاد کند. به همین دلیل است که هنگام طراحی پا، این مجموعه با هر جزئیات مانند مهمترین آنها رفتار می کند.

مرکز تخصصی پروتز پا کاویان کلینیک با بیش از 10 سال سابقه در زمینه ساخت انواع اعضاء مصنوعی و کمک حرکتی همراه شما عزیزان خواهد بود. برای مشاوره رایگان با شماره 91008881 -021 در ارتباط باشید.
با ما در ارتباط باشید

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *