بهترین پروتز دست: معرفی بهترین مرکز فروش دست مصنوعی

آیا شما هم به دنبال بهترین مرکز فروش دست مصنوعی وساخت پروتز دست مصنوعی هستید؟ بهترین کلینیک فروش پروتز دست مصنوعی کجاست؟ آیا طی حوادثی نظیر تصادف یا نوروپاتی دیابتی دچار قطع عضو در ناحیه دست شده اید؟ آیا قصد دارید از دست مصنوعی استفاده کنید، اما نمی دانید به کدام کلینیک مراجعه کنید؟ با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا بهترین مرکز تهیه دست مصنوعی را به شما عزیزان معرفی کنیم و اطلاعات جامعی در رابطه با خرید دست مصنوعی در اختیارتان قرار دهیم.

اخیرا پروتزهای دست، کاربرد گسترده ای پیدا کرده اند و بسیاری از افراد جهت پوشاندن عیوب خود و بازیابی توانایی های حرکتی، این تکنولوژی را مورد استفاده قرار می دهند. افراد به دلایل زیادی متقاضی این پروتزها هستند که از مهم ترین این دلایل می توان افزایش امید به زندگی و انجام کارهای روزمره را نام برد. پروتزهای دست مصنوعی علاوه بر بهبود عملکرد، ظاهری زیبا در بخش آسیب دیده را برای فرد به ارمغان می آورند که یکی از مهم ترین دلایل استفاده افراد از پروتزهای دست نیز همین مورد است. در صورتی که قصد خرید پروتز دست را دارید، ما در ادامه بهترین کلینیک پروتز دست را به شما معرفی خواهیم کرد، پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.

مرکز تخصصی پروتز دست کاویان کلینیک با بیش از 10 سال سابقه در زمینه ساخت انواع اعضاء مصنوعی و کمک حرکتی همراه شما عزیزان خواهد بود. برای مشاوره رایگان با شماره 91008881 -021 در ارتباط باشید.
با ما در ارتباط باشید

پروتز دست و دست مصنوعی

با پروتز دست مصنوعی آشنا شوید

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، پروتزهای دست پیشرفته ای با کارایی های گوناگون طراحی و تولید شده اند، به گونه ای که فرد پس از استفاده احساس می کند دست های واقعی خود را دارد. پروتزهایی با داشتن حس لامسه در سر انگشتان تولید شده اند که به فرد قابلیت انجام هر کاری را می دهند. برداشتن اشیا و در دست گرفتن آن ها، ورزش کردن و انجام سایر امور روزمره، از جمله کارهایی است که می توان با پروتز دست مصنوعی انجام داد. این پروتزها در انواع مختلفی ساخته می شوند که در زیر به طور مختصر به ذکر آن ها می پردازیم:

  1. پروتزهای مکانیکی: استفاده از آلیاژ آلومینیوم در این دسته از پروتزها، مقاومت بالایی را به آن ها داده است. طراحی و تولید این پروتزها به صورت قلاب و وجود سیم کابلی در آن ها، به اندام قطع شده قابلیت کشش و مهار را می دهد. این دست مصنوعی قابل کنترل از راه دور یا به طور مستقیم می باشد. بازوهای رباتیکی نیز جز بازوی مکانیکی محسوب می شوند که می توانند ساختار ساده یا پیچیده ای داشته باشند. مهندسان مکانیک با هدف افزایش قابلیت های دست انسان این بازوهای مکانیکی را طراحی می کنند.
  2. پروتزهای دست مصنوعی مایوالکتریک: یکی از طبیعی ترین دست های مصنوعی، پروتزهای مایوالکتریک هستند که جایگزینی بسیار مناسب برای عضو قطع شده محسوب می شوند. این نوع پروتزها از طریق تکانه های الکتریکی و اعصاب اندام باقیمانده قابل کنترل خواهند بود. قرار گرفتن 5 موتور در انگشتان این پروتز منجر به فراهم کردن زمینه حرکات مستقل انگشتان دست می شود. بدیهی است که کارایی بالای پروتزهای مایوالکتریک، هزینه بالاتری را به همراه داشته باشد.  جهت مطابقت این پروتز با شرایط فرد، نیاز به آموزش و همکاری افراد متخصص است.
  3. پروتز دست مصنوعی هیبرید: عملکرد پروتز دست مصنوعی هیبرید، ترکیبی از وظایف پروتزهای مایوالکتریک و معمولی می باشد. این محصول مناسب افرادی است که از بالای آرنج به قطع عضو دچار شده اند. کنترل مفصل آرنج در این نوع پروتز توسط سیستم کمربند و منبع خارجی صورت می گیرد.
  4. پروتز بیونیک: عملکرد این پروتز نسبت به سایر پروتزهای دست مصنوعی استاندارد، بسیار پیچیده می باشد. با اتصال این پروتز به عضلات دست، می توان ورودی های ارسالی از مغز را دریافت کرد و به انجام کلیه امور روزانه پرداخت. وزن این پروتزها بیشتر از وزن دست طبیعی فرد نبوده و کارکرد آن توسط شارژ باتری می باشد.
  5. پروتز انگشت: در صورتی که فرد بر اثر عوامل مختلف انگشت خود را از دست بدهد، می تواند پروتز انگشت را جایگزین انگشتان قطع شده خود قرار دهد. امروزه در زمینه طراحی و تولید این پروتزها پیشرفت هایی صورت گرفته که فرد با استفاده از آن ها قادر به انجام حرکات مفصلی و حتی چنگ زدن خواهد بود.
  6. پروتزهای زیبایی: اساس ساخت این پروتزها، زیبایی ظاهر عضو قطع شده می باشد. این پروتزها یک جایگزین مناسب برای دست بوده و به مراقبت و نگهداری خاصی نیاز ندارند. با وجود این که این پروتزها فاقد بخش متحرک هستند، اما می توان با استفاده از آن ها کارهایی نظیر کشیدن اشیاء، حمل کردن و فشار دادن را انجام داد. برای طبیعی به نظر رسیدن هر چه بیشتر این دست های مصنوعی، از روی دست دیگر قالب گیری شده و با رنگ پوست فرد تطابق داده می شود. به طور معمول در ساخت این پروتزها از یک ماده سیلیکونی یا پلاستیکی استفاده می شود.

اگر قصد خرید هر یک از پروتزهای دست مصنوعی ذکر شده را دارید، می توانید از خدمات بی نظیر کلینیک فوق تخصصی کاویان بهره ببرید و پروتز مورد نیاز خود را به این کلینیک سفارش دهید. مشاورین کاویان طب، راهنمایی های لازم را در این زمینه به شما خواهند کرد تا بهترین پروتز متناسب با نیاز خود را تهیه نمایید.

نحوه مراقبت از دست مصنوعی

با به کارگیری برخی موارد که در ادامه ذکر خواهیم کرد، می توانید به افزایش طول عمر پروتز دست خود کمک کنید، زیرا در صورت عدم استفاده صحیح، هزینه های گزافی را جهت تعویض یا تعمیر این پروتزها باید پرداخت کنید. داشتن اطلاعات لازم در زمینه مراقبت از پروتز دست، ماندگاری آن را افزایش داده و با مشاهده هر گونه آسیب دیدگی، به راحتی قادر به تعمیر پروتز خواهید بود. برخی از این نکات را در زیر ذکر کرده ایم:

  • یکی از نکاتی که باید در این زمینه به آن توجه کنید، این است که هر پروتز، جهت امور خاصی ساخته شده اند و اغلب آن ها برای فعالیت های پر فشار مناسب نمی باشند. در صورتی که قصد انجام کارهای پرفشار و سنگین مانند ورزش را دارید، باید به هنگام سفارش پروتز این نکته را ذکر کنید.
  • اکثریت پروتزها جهت استفاده در آب مناسب نمی باشند و در صورت قرار گرفتن در آب در معرض آسیب قرار خواهند گرفت.
  • از مهم ترین قسمت پروتز، سوکت می باشد که باید هر روز آن را تمیز کرد. جهت تمیز کردن سوکت می توانید از یک صابون ملایم به همراه پارچه نرم استفاده کنید.
  • جهت کاهش باکتری ها، می توانید آخر هر شب سوکت را با الکل ضدعفونی کنید.
  • برای اطمینان از سالم بودن بخش های مکانیکی دست مصنوعی، به طور مستمر به کلینیک و پزشک متخصص مراجعه نمایید.
  • به هیچ عنوان به صورت خودسرانه قطعات مکانیکی پروتز را دست کاری نکنید.
  • در صورت مشاهده هر گونه آسیب دیدگی در پروتز به پزشک متخصص مراجعه کنید.
  • پروتز دست خود را در مکان های مسطح و به صورت افقی قرار دهید.
  • روزانه وضعیت اندام باقیمانده را بررسی نمایید و در صورت مشاهده هر گونه قرمزی یا احساس درد، به پزشک مراجعه کنید تا تنظیمات پروتز را بررسی نماید.

بهترین مرکز فروش پروتز دست مصنوعی

زمانی که فرد دچار آسیب در ناحیه دست می شود، پزشکان تمامی تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا از قطع کردن دست و انگشتان بیمار خودداری نمایند. اما گاهی اوقات به علت حاد بودن محل آسیب دیدگی، تنها راه قطع عضو می باشد. با وجود پیشرفت های بسیار در زمینه تولید انواع پروتزها، دیگر جای نگرانی نبوده، چون با استفاده از این پروتزها، افراد اکثر توانایی های حرکتی اندام قطع شده را به دست خواهند آورد. یکی از مواردی که به هنگام خرید دست مصنوعی باید مورد توجه قرار داد، انتخاب بهترین کلینیک فروش پروتز دست مصنوعی می باشد. با توجه به وجود کلینیک های زیادی که در این زمینه فعالیت دارند، انتخاب بهترین آن ها قطعا کار ساده ای نخواهد بود. در صورت مواجه شدن با این اتفاق تلخ، حتما به کلینیکی با تجربه و معتبر مراجعه کنید تا تمامی انتظاراتتان از پروتز برطرف شود. کلینیک کاویان، یک مجموعه فوق تخصصی بوده که در زمینه انواع پروتز، ارتوز و سایر تجهیزات پزشکی فعالیت دارد. این کلینیک با بیش از 10 سال سابقه و برخورداری از کادر تخصصی و با تجربه، بهترین پروتزهای دست با کیفیت بالا و متریال عالی را به شما عزیزان ارائه خواهد داد تا با استفاده از آن، به تمامی امور زندگی خود بپردازید و استقلال فردی خود را مجددا به دست آورید.

قیمت پروتزهای دست

یکی از سوالاتی که متقاضیان خرید دست مصنوعی با آن مواجه اند، قیمت این پروتزها می باشد. عوامل متعددی در تعیین قیمت پروتزها دخیل هستند که از جمله این عوامل می توان به وسعت ناحیه قطع شده، نوع پروتز انتخاب شده، ثابت یا متحرک بودن پروتز، مواد به کار رفته در ساخت دست مصنوعی و جنس آن، تکنولوژی ساخت پروتز، شرکت سازنده و … اشاره نمود. بدیهی است که پروتزهای ثابت که فقط جنبه زیبایی دارند، هزینه کمتری را شامل می شوند و متقابلا پروتزهای متحرک که از تکنولوژی پیشرفته ای در آن ها استفاده شده است، مشمول هزینه بالاتری خواهند بود. از گران ترین پروتز دست، می توان پروتزهای الکتریکی دست و انگشت را نام برد. البته این پروتزها با وجود قیمت های بالا، محبوبیت بسیاری در میان افراد دچار قطع عضو دارند. در پروتزهای هوشمند، اجزاء و قطعاتی به کار رفته که منجر به طیف وسیعی از حرکات خواهد شد. حسگرهای موجود در این دست های مصنوعی، قادر به دریافت اطلاعات از محیط و ارسال به مغز می باشد که توانایی های انجام کارهای خاص را به کاربر می دهد. بنا بر توضیحات ذکر شده در زمینه پروتزهای هوشمند، ابهامی در رابطه با قیمت بالای این پروتزها نخواهد ماند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر از قیمت پروتزها، می توانید با مشاوران و پشتیبانان کلینیک کاویان در ارتباط باشید. مشاورین ما به همه پرسش های شما پاسخ خواهند داد و انتخاب را برای شما آسان می کنند. برای برخورداری از مشاوره رایگان می توانید با شماره 91008881-021 در تماس باشید.

سخن پایانی

اگر شما یا اطرافیانتان با مشکل قطع عضو دست و پنجه نرم می کنید و در انتخاب پروتز مناسب دست خود دچار تردید هستید، ما در این مقاله به تمامی ابهامات موجود در این زمینه پاسخ داده ایم. همان طور که گفته شد، انتخاب کلینیک پروتز دست از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا انتخاب یک کلینیک فوق تخصصصی با پزشکان متخصص و متبحر، تمامی توقعات شما از پروتز دست را برآورده خواهد کرد. با مراجعه به کلینیک تخصصی ارتز و پروتز کاویان، بهترین خرید دست مصنوعی را تجربه کنید. تمامی محصولات این کلینیک با تضمین به فروش می رسد.

مرکز تخصصی پروتز دست کاویان کلینیک با بیش از 10 سال سابقه در زمینه ساخت انواع اعضاء مصنوعی و کمک حرکتی همراه شما عزیزان خواهد بود. برای مشاوره رایگان با شماره 91008881 -021 در ارتباط باشید.
با ما در ارتباط باشید

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *